31 Mart 2011 Perşembe

rakı



gece telefonun şarjı bitmiş. sabah ağır hareketlerle kalktım yataktan. salona gidip saate baktım, 8:30. çok iyi.

ofise geldim. sigara içiyoruz bir arkadaşla.
kaş'a yerleşeceğim diyor. en azından yazın. sonrasına bakarım... neyseki seninle samimi degiliz, rakı sofrasına meze olmuş muhabetimiz yok, demekle yetindim.
neden dedi. benim de tozlu raflarımdaki hayaller bunlar dedim.

32 yaş bu plan için ideal dedi.
tam yaşı hem de, ne yapacağız. 50 yaşımızda çoluk çocuk yerleşecek beyaz yakalılardan olacak halimiz yok ya dedim.
rakı içelim dedi.

sigara iki derin nefeste bitti. bir tane daha yaktım. daldım, gittim.

ne kadar uzun zamandır rakı içmediğimi hatırladım. bu hafta sonu bol bol rakı içeceğim için mutlu oldum ama o rakı masasının hatrına söylenecek mezelerin tatlarını çok iyi bildiğimi ve hiçbirini sevmediğimi hatırladım.

rakıyı susuz içerdi
sebahat ablayı sevdi
ortalığı duman etti
ah eşref abi

Hiç yorum yok: