30 Temmuz 2009 Perşembe

hakan günday kimdir?

2001 yılında hürriyet'te yayımlanan bir roprtajdan alıntıdır aşağıdakiler. manipülasyon yoktur. röportaj "2000'li yıllarda bu yazarları okuyacagız" başlığı altında yapılmış, hakan günday da bu onbeş yazardan bir tanesi.

- Ne tür müzik dinliyorsunuz?- Punk-rock, gothic, glam-rock; Sex Pistols, Sister of Mercy, David Bowie.

- Kuşağınızın favorisi kimdir?
- Geniş biçimde genç kuşak dendiğinde Bret Easton Ellis.

- Politikayla ilişkiniz ne durumda?
- Siyasi yelpazenin dışındayım.

- Hangi Gazeteleri okuyorsunuz?
- Hürriyet gazetesini okuyorum


Beni gençler okusun.
Her gün yazmaya çalışıyorum ancak belli bir süresi yok. Günün herhangi bir saatinde yazmaya başlayabiliyorum. Bulunduğum yere göre el yazısı ya da bilgisayarla yazıyorum. Yazarken bulunduğum ortamın hiçbir önemi yok. Ailemle yaşıyorum. Ustalarım Nevzat Çelik ve Louis-Ferdinand Celine. Kutsal kitabım Louis-Ferdinand Celine'in, Gecenin Sonuna Yolculuk isimli romanı. Müzik, resim ve sinemayla ilgileniyorum. Tenis oynuyorum ancak sporla aram çok da iyi değil. Futbola düşkünlüğüm normalin üstünde. Beşiktaşlıyım. Gençler tarafından okunmayı isterim. Sorgulayan, okuduklarından şüphe eden ve araştıran bir okur idealdir.

1976, Rodos doğumlu. Hacettepe Edebiyat Fakültesi Fransızca Mütercim Tercümanlık Bölümü ve Universite Libre de Bruxelles'in Siyasal Bilimler Bölümü'ne devam etti. Şu anda AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi'nde öğrenci.
İlk kitabı: Kinyas ve Kayra.

Hiç yorum yok: