11 Mart 2009 Çarşamba

Swallowed in the Sea

yazdigim bazi postlari cok seviyorum. uzerine bir post daha yazasim gelmiyor. son postum da onlardan biriydi ama bu blogu gun asiri takip eden onlarca insani gorunce, yeni post yazmayarak onlarca tekil kullaniciyi yuz ustu birakmis hissediyorum kendimi, garip bir sucluluk beliriyor icimde.
onlara taktik bu aralar.

yine de bu hayati baskasi icin yasamiyorum. kendi kafama gore yazdigim, yazdiklarimin bazilarini post ettigim bir cati altinda panzehir ariyorum hayata dair.

aklimda bugunlerin en guzel sarkisi. su anda itunes'a eklememe uc gun olmasina ragmen kirk dokuzuncu kez caliyorum. sarkiyi tabiki cok onceden biliyorum.



and i could write a book
the one they'll say that shook
the world, and then it took
it took it back from me
oh what good is it to live
with nothing left to give
forget but not forgive
not loving all you see

Hiç yorum yok: