16 Mart 2009 Pazartesi

izmir'den bank asya izlenimleri

geçtiğimiz agustos'un beş pazarından birinde yıldızburnu no15'te oturmuşuz. 62 puanı alan götürür, yasin'le merter'den, reha'nın dehalıgından, levent eriş'in maymunlugundan bahsediyoruz. üçüncü hafta görüşürüz diye takılıyoruz birbirimize, sonra tsyd'de boyumun ölçüsünü alıyorum ben. ulan bu sene de mi diyorum kendi kendime avni'ye çaktırmadan.

araya bir kupa maçı giriyor. maçtan çok sonrasında yaşanılanlar adından söz ettiriyor:)

üçüncü haftanın sonunda rahatlıyorum, bu sene geliyoruz diyorum. tabi maç öncesi konuşmalar da son derece önemli. ezeli rekabeti ebedi dostluga çeviriyoruz.



avni'nin kasımpaşa dönüşü crveza'da muhabbetin dibine vuruyoruz. bugün değişim başladı diyor. bıyık altından gülüyorum, uçur bizi feyyaz diyorum. onlar bana kıl oluyor, ben onlara.
zaten hikaye burada başlıyor. izmir'in sıkışmışlığında, semt sevdasına dayalı bu hissedişler, büyük hayallerinin peşinde kendine yepyeni dünyalar kurmak isteyen bizlerin her zaman yanımızda götürdüğümüz gerçeklerimiz.

deplasman anılarını paylaşmaya başlıyoruz ilk yarının sonuna dek.

-bolu'da pazar yerinin yanında çay iç diyor
-güngören deplasmandan sonra kanatçı haydar'da rakıya diyorum
-herifler forvetlerine obama diyorlar çok komik
-kartalda üç bira 8 ytl diyorum
ve en güzeli
KÖYLÜLER ÇAPAYA!!!

gecikmeli bir tahminle feyyaz 19. haftada yolcu. baba tahir diyorum, uçurur. uçmaktan helak oldum, bir yere inebilsem.

kıyamet 14 şubat gecesi kopuyor. sen git fix'e üç kafadar muhabbet sohbet, saolsun avni'nin deplasman kardeşi, çocukluk arkadaşı ahmet de katılıyor aramıza. sadece ilk kurdugum cümle sosyallik namına belirtiler gösteriyor "beyler bu kafada sizi değil evi bile zor bulurum" diyorum, hep beraber gülüşüyoruz. sonrası bank asya. koskoca dört saat izmir standartlarında güzel sayılabilecek bir mekanda bank asya konuşuyoruz. yasin aşağı, rıdvan yukarı, timuçin buraya, çakmaklardan sağ bek, kül tablalarından tek forvet. kaleci ufuk da çok kafa çocukmuş. nasıl çaktık ama kardşeim bugun.

4-6-0 ne sen bilir misin?
bize dört jack daha.
ulan adamlar pokere döndüler.
dört bira alalım biz.
çorba mı içsek
bu biralar da benden.
lan kel hizaya gel.

.....

dilekolay 26 hafta böyle geçti. çok da mattah bir periyod değil ama bizim ömrümüzden ömür gitti. şimdi paranoya dönemi başladı. iki takım da bu kadar iddalıyken seçim senesine denk gelmemiz çok kötü oldu bu en bariz gerçek. aziz koltugu akp'ye kaptırmasın diye tüm parayı bayraklara, otobüslerin ses düzenine harcıyor. çıkalım iki takım süper lige, bak nasıl şenleniyor izmir. akp diyarbarkır'da seçimi alırsa o zaman bittik işte. bir manisa, iki diyarbakır. ankaranın yolları taşlı. finalde altay-ksk. dönüş yolunda izmir nüfusu yarıya iner, bu çok gerçek. mahmut el at şu işe, yeter rize'ye, diyarbakır'a yardım ettiğin. korkaklığından maç sonuçlarımızı bile öğrenemez oldun!!!



daha kötü senaryolar da yok değil. hangimiz ilk altıya giremezsek biteriz. birimiz çıktı diğerimiz kaldı, o zaman da bu dostluk biter. önce çok ağlarız ama sonra çok güleriz. güler miyiz?
bak gülersen öldürürüm:)

son sekiz hafta.
lig böyle biterse çok kötü olur. detaylar aslında çok basit. başarıya giden yol çok açık. bir çarşamba günü daha ankara'da olmak istemiyorum artık. tahir bu takımı biraz silkelerse, yönetim son sekiz haftada varlığını hissettirir, takımı tek başına deplasmana yollamazsa, bu taraftar her zaman burada.

çap derken?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

demek biyik altindan guluodun ha? cok kuruldum:) statcounter detaylarini da bi ara aliyim:)

hiç dedi ki...

fena trafik gelmedi değil daha iyilerini de görmüştüm:)
mauamhuamhua

bak dostluk tohumları attım, kurulmanın anlamı yok:)

Çin Uzman dedi ki...

Ankara 19 Mayıs stadinda gerceklesen finalde, Altay Diyarbakirspor'u 2-1 mağlup edip Manisa ve Karsiyaka'dan sonra Super Lig'e cikan 3. takim olma basarisini gosterdi. Boylece Ege tarihinde ilk defa 3 takimi ayni anda Super Lig'e tasima basarisini gosterdi. Koken Gunes, CNN, Ankara :)