8 Haziran 2009 Pazartesi

hido'nun kobe'ye blogu

haftasonu az içimişiz diye bugun sabaha karşı 5'te uyandım. televizyon her zamanki gibi açıktı, şu agb bizim eve koysa cihazı rating'leri patlatırız. bir baktım lakers-magic maçının son çeyreği, son üç dakika.

izlesem mi, izlemesem mi derken yataga oturdum. bir yandan su içip, bir yandan ağırmaktan olan günün neler getireceğini düşünmeye koyuldum. bu saatleri çok seviyorum diye hatırladım. sonra da maça döndüm.

aşağıdaki şutta, hido'nın ayagı iki santim geride olsa, bir sayı öne geçecekti magic.



kobe'ye koydugu blog efsaneydi. sonucta arkadan müdahele, iki adım yükselmedi bile yerden, ben oynarken bu müdahelelere blok demezdim ama masa hakemi yazıyor tabi. boğazına sokamadıktan sonra blok mu olurmuş.



son topta courtney lee o topu adam gibi tipleyebilse, hidayet tek kelimeyle tarihe geçecekti.



zamanında hidayet kings forması giyerken, horry üçlüğü sokup da serinin gidişatını değiştirince üzülmüştüm. o zamanlar severdik lejyonerleri, aradan geçen şampiyonalarda nefret ettirdiler kendilerinden. yine de güzel nba şampiyonunu belirleyecek maçların en kritik anlarında hido'nun birşeylere yapmaya çalıştığını görmek.

sabahın köründeki ince esintiyle uykuya tekrar dalmak ise paha biçilmez. dört gün sonra uyanmak isteyip, dört saat sonra uyanacağını bilsen bile...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

gecen sezondan beri iyi takip ediyorum. biliosun fantasyde sampiyon yapan adamlardandi gecen sene. geldigi nokta inanilmaz. o sampiyonalardaki muhtesem egoyu bir kenara birakmis. yetenegi her zaman ust duzeydeydi, mental gelisimi de tamamlayinca NBA finallerine bile etki edebiliyor. sevmemeyi bir kenara birakalim o yuzden:) bir sure tadini cikaralim

hiç dedi ki...

herif bi blok koydu olay oldu. herkes videolarini upload ediyor, ana haberlerde ucuncu haver oldu, basket topunu gorse bomba diye birakip kacanlar status'lerine hido yaziyo facebook'ta.

bu kadar mi zavalliyiz ulan!!

neyseki bizim bakis acimiz farkli, yillardir icindeyiz bu olayin ama dediklerin dogru, bir yere kadar katiliyorum. eylul'de gorelim sampiyonada napicak:)