5 Haziran 2009 Cuma

frank rijkaard



küçüklüğümde o üçlüye bayılırdım. rijkaard-gullit-van basten'den bahsediyorum. hadem hollanda ve arjantin'e aşıktı ama ben ingilizdim. önce shearer gelirdi, sonra bu muhteşem üçlü.

şimdi rijkaard türkiye'de, galatasaray'ın başında. spor basını umarım onu da yerden yere vurmaz, kaçırtmaz da doya doya izleriz kendisini.

futbol asla sadece futbol değildir'i okurken almanya-hollanda arasındaki hikayeden bir kez daha etkilenmiştim. rijkaard'ın voller'e yapıştırdığı tükür içimin yaglarını eritmişti. hayatım boyunca sevemedim alman panzerlerini. ben hep o fotografla hatırlayacagım rijkaard'ı.



aşağıdaki ise stencil'i. bu aralar zaten stencil yapmayı boşladım, bir ara uzmanı olmuştum, fena çalışmalarım da olmadı hani. etiler-levent hattına döşerim ben bunun muadilini yakın zamanda.

Hiç yorum yok: