6 Nisan 2015 Pazartesi

oyle dertli dertli bakma

öyle dertli dertli bakma diye önce şafak ve berk'e dinletmiştim. çok dertli bakıyorlardı o zamanlar. en son bıraktığımda da farkları yoktu. bugün ikisiyle de konuştum, sesleri dertli değil, mutlu oluyorum o yüzden.

onur ile de albüm çıktığında en sevdiğimiz şarkı diye aramızda konuşmuştuk. biz konuşunca bitiyor zaten.

ibo'ya dinlettiğimde oha lan ne efsaneymiş demişti. en son kayahan'ın bir şarkısına böyle demişti büyük ihtimalle. kayahan ölmeden önce.

göçmen dinleyip sevmişti. o seviyorsa eğer yeter zaten.

talu berk kulak verip aldırış etmemişti. he is talu berk. he can't do talu berk.

o zamanlar eralp ile tanışmıyorduk. tanışıyorduk ama sevişmiyorduk. sevişsek en çok onunla anlaşırdık.

ben ise kendimden çok şey buluyordum şarkıda.
notalardında, sözlerinde, geçişlerinde, haykırışlarında, susuşlarında.

bu gece kafam güzel eve doğru gelirken bu şarkıyı çok kere arka arkaya dinledim. şarkıyı paylaşacak bir whatsapp grubu aradım, bulamadım.

kaan iyi ki bu şarkıyı yazmış. nasıl yazmış allah bilir.
bence anca allah bilir zaten.
o da varsa bilir.
varsa da kalbinden söyler am'"m"a duyan olmaz.
iyi ki dilin var türkiye.
karış karış toprağını siktiğimin ülkesi.




Kanar gibi yaramı dağlarım
Yanar içim yine de saklarım
Geçmez sözün bir bana geçmez
Gücün yetmez

Koşar gibi ölüme atlarım
Ezip geçer yine de kalkarım
Yetmez gücün bir bana yetmez
Sözün geçmez gücün yetmez
Öyle dertli dertli bakma gören olmaz
Kalbinden söyler ama duyan olmaz

Kaçar gibi geriye bakmadım
Akıp gider içime gözyaşım
Yetmez gücün bir bana yetmez
Sözün geçmez gücün yetmez

Hiç yorum yok: