25 Eylül 2009 Cuma

patrick swayze



severdim patrick swayze'ı, benim aklımda tek bir filmi var. ghost, dirty dancing degil tabiki de. bayıla bayıla film nasıl izlenir sorusunun cevabını patrick swayze'ın road house'unda yaşamıştım ilk kez. cnbc-e'de denk gelmiştim bir yaz akşamı. film 1989 yapımı ama ben izleyeli altı ya da yedi sene geçti üzerinden. o zamanlar 2002 model bir ogan piyasadaydı ve tek parça sinir olarak dolaşıyordu. üzerine towerrecords'tan getirmiştim filmi, sıkılınca izlerim halen.



kaptan da oynuyordu filmde, sam elliot.
ne kadar da çok sana benziyor demiştim kaptana, filmi beraber izlerken. o zaten ezbere biliyormuş filmi, arkadaşları da sam elliot'a benzetirlermiş onu gençliğinde. yakışıklı adamdı kaptan. hala da öyle.


Patrick Swayze from Road House;
"I want you to be nice...until it's time to not be nice."

Hiç yorum yok: