11 Nisan 2009 Cumartesi

mavi kus ile kucuk kiz

bilirim insanlari sevmedigini..
icimdeki sicakliga ve damarlarimdaki alkole dayanarak yaradana siginip "son albumun herseyi bitirmis, kendini artik tuketme, mavi kus ile kucuk kiz" dedim, tum dislerini bana gosterip "olacaksa senin gibisi olsun" dedi.

seviyorum bu sehri...


bulutlar icice ve her an baska bir resim oluyorlar
baska bir adla, baska bir zamanda rastlasaydim demistim ya o gun sana
vazgectim, kacmak yok, soz bu kez,
cok guzel uyuyorsun diye yanimda
bak cok gevezeysem, hadi kapat cenemi
sozcukler ne ki duygular yaninda

yoksa yarin sabah uyanip ayilinca
utanacagim seyler soyleyebilirim simdi
ya da birak hazir acmisken kapilarini
kalbime biraz daha temiz hava girsin

yalanciyimdir biraz ama bana inan
sarhosken hep cok sahiciyim
yine fazla icmisim bu aksam da
cosmus kalbim of nal gibiyim.
sagir, kor, dilsiz, gorunur kalbim
ama bil, ben aslinda iyi biriyim

bilirim, cok kirlidir aslinda ask sicilim
sadakat konusunda da pek iddiali degilim
ama bu kez farkli olsun diye
sen denersen, ben de denerim

pek iyi olmadi sarki, bos vereyim
gel hadi ortacgil dinleyelim
sicakligini verirken sen bana
sizayim aniden kollarinda

cok dusundum kacayim diye ama dedim;
ne zaman anlasmis ki kalple beyin
ve hele ne zaman dusunsem seni
yaprak gibi tiriyorken kalbim..

Hiç yorum yok: