1 Aralık 2008 Pazartesi

günlerden pazar



yalandan bir kış güneşi aydınlatıyor odamı pazar sabahında, akşamdan kalma çocuksu mutluluğunun yerini bugünlerin yeni trendi baş ağrısı alıyor. panzehir sederjin sahne alıyor, suyun içindeki kabarcıkları takip etmeye çalışırken yeni güne hazırlanıyorum..
güneşin yerini alıyoruz kahvaltı masasında, ışıldayıp iç ısıtıyoruz.. aynanın arkasında hayvanat bahçesinde uzun zamandır görmediklerimle karşılaşıyorum.. neyseki bahadır'ı çok sevdik çocukken..

sonra neşe kaynağı ortak oluyor eğlencemize..

pazar akıp geçiyor.. mutlu, huzurlu, güneşli, kaliteli..
pazartesinin şarkısı.. mor ve ötesi-sonbahar..

...
bir nefes aldım kendime geldim ki sonbahar
evimin önünde hüngür hüngür ağlıyor
aynaya baktım kendime sordum, eşsiz miyim?
ayna ağladı yalan söyleyemedi
...

Hiç yorum yok: