18 Aralık 2008 Perşembe

fotosuz #2

Alti gibi isten cikinca macro’da buldum kendimi, ayaklarim beni sarap reyonunun onune yonlendirdi gayri ihtiyari. Bugunlerde beyinle ortaklasa yurutulen islevsel hareketler sergileyemiyor bedenim. Tam anlamiyla can’t settle in the area. Guzel bir sarabi koltuk altima yerlestirdikten sonra gece boyu katik gorevini layigiyla yerini getirecek, agzimda herhangi eksimsi bir tat birakmayacak yardimci oyuncular aradim. Kulagimda yankilanan arid’e kendimi cok kaptirmis olmaliyimki raflar arasinda gezinirken yoruldum. Kanyon cikisinda taksiyi karsimda bulmamla birlikte bos trafikte eve geldigimde saat yediydi. Istanbul’da mutlu olmak icin son derece gecerli sebepler yasiyordum bugun.

Golsuz berabere biten sikici bir pes macerasi, son dudukle birlikte vakit kaybetmeden yemeksepetinden gelen bir fast food cilginligi ve televizyon karsisinda uyuyakalmak. Uyandigimda saat onbir bucuktu ve ri beni coktan yataga yatirip evinin yolunu tutmustu bile.
Bu ne bicim hayat lan.

Ne oldu lan benim isteklerime, hani beyaz sarafinin yaninda iki dilim dil peyniriyle, kornison tursu ve kraker yiyip keyif yapacaktim. Itunes’umda uzun zamandir dinlemedigim sarkilari kesvedip, hatirlayip mutlu olacaktim. Belki kimine bagira bagira eslik edecektim. Sigara dumanindan bogulan odamin balkon kapisini acip odami ferahlatirken usuyecek, uzerime battaniyeyi atip sarabimdan bir yudum daha alip icimi isitacaktim. Bu gece kendimi kandiracaktim, kendi kendimin ucuza eglencesi olacaktim.

Simdi saat ikiye yaklasirken beyaz sarafini yeni acmis, yardimci oyuncularin hepsini mutfakta birakmis, klavye parcaliyorum. Gece kacta bitecek, yarin kacta baslayacak hicbiri umrumda degil. Mutsuzluga, huzne uzanan yolda yalnizlik cekmeyecek karakterleri bunyemde barindirabilirim belki ama su anda beynimin icinde cakan simseklerin yarattigi anlik aydinlanmalarla isik bulan karanliktan, cocuksu bir duyguyla karanliktan korktugum gibi korkuyor olmak; sonunu gorememek; 110 metre engelli olimpiyat finalinde son engele kadar takilmadan gelip, son engelde ayagini kirmak ve birbirinden alakasiz milyonlarca basarisizlik betimlemesiyle anlatabilecegim ehvaller icinde bulunuyor olmamda benim zerre kadar sucum yok.
Masumum hakim bey anliyor musun!!!!!

...

itunes arsivimin bu aksamlik bana bagisladigi sarki.
simpley red - home.

fake cool image should be over
cause i long for a feeling of home
real life, depicted in song
a loving memory
after long, home is a place where i yearn to belong…

2 yorum:

Berkin Karagozcuk dedi ki...

fake cool image should be over!!

depresif gordum seni,sikkin bikkin monoton gordum:)
geliyimmi?

hiç dedi ki...

nolur gelsene
saydigin ozellikleri aynen tasiyorum, gel de hasret giderelim kardesim