7 Temmuz 2011 Perşembe

pause artık


üç sene aradan sonra bir haftalık tatile çıkıyorum.

bu süre içerisinde de telefonumu kapatıp hiç bir şeyden haberdar olmayacağım. out of office mesajıma da "yıllık izinde olacağım saygınıza sığınıp beni aramamanızı rica ediyorum" yazdım. evet bu lüksüm var.

döndüğümde altay'ın bank asya'ya çıkmasını temenni ediyorum. bu süre içerisinde herhangi bir şans oyunundan para kazanırsam da tadından yenmez çünkü dönünce ihtiyacım olacak.

yavşak gibi okuyup, adice yazmayı da ihmal etmeyeceğim bu günlerde. çok doluyum.

şu anda en sevdiğim insanla leeds'te, morrissey konserinde gözlerim yaşlı biçimde there's a light that it never goes out'u da haykırabilirdim. olsun, bu hayatta elimde ne varsa onunla mutlu olmayı öğrendim ben, dert değil.

yarının öğleninde, yüzümde denizin kurumuş tuzuyla, kumlu ayaklarımla, o güneş kokan saçlı insanla hayata nanik yaparak, hala yaşadığımı ispatlayacağım.

tatil boyunca da sıradan bir yazlıkçı gibi neler yediğimi, neler içtiğimi status'lerimde belirtmeyip, döndüğümde masturbasyon yaparcasına fotolar yüklemeyeceğim bir yere de çünkü ben zaten denizin, ege'nin çocuğuyum.

işte tüm bunlar yüzünden dolce vita amk!

2 yorum:

Sinan Kolat dedi ki...

totalde gitmediniz mi leeds'e yani? niye

hiç dedi ki...

konsolosluk saolsun:)