3 Temmuz 2011 Pazar

kolleksiyon

bizim hadem'in pul kolleksiyonu vardı küçükken. PTT sokağındaki kırtasiyeden futbolcu pulları almaya bayılırdı. o zamanlar çarşının diğer tarafına geçmek benim için son derece soğuk geliyordu, bir türlü sevemedim oraları. beni de zorla götürüdü o kırtasiyeye. sonra eve gelirdik, bana şov yapardı. küçükken, şova yönelik çok hareketimiz vardı. maddeler en büyük oyuncağımızdı.

bunlar da hademin pulları kadar olmasa da çok güzel ve anlamlılar. ben en sevdiğim adamları seçtim Maradona, Baggio, Gullit.

Baggio'nun kaçırdığı penaltıya o kadar üzüldümki, yıllar sonra Johnnie Walker reklamında oynayınca viskiye başladım. o reklamda Baggio oynamasa viskiye başlamazdım gerçekten.

Maradona zaten benim tanrım.

Gullit saçlarıyla sevgimi kazandığından, çocukluktan belliymiş benim ne aykırı olacağım. Gullit'in Lotto ayakkabıları türkiyeye gelsin diye kafayı yerdim.



Hiç yorum yok: