22 Şubat 2009 Pazar

g-e-l-i-y-o-r-u-z

gecen hafta izmirdeydim.
asil amac cumartesi manisa'da maci izlemeki ama rahmetliye olan gorevimizden oturu alsancak sokaklarinda lokma dagitmakla hukumluyduk.
bir yandan da cep telefonuyla mactan gelecek golu bekliyorduk. bornova sokaginda herkesin kulagi manisa'dan gelecek haberdeydi. bu sinerjinin kayboldugunu hissediyordum uzun zamandir, meger eski altaylilar derinliklerdeki son kirintilari bu seneye saklamislar.
85'te golu duyunca hemen dernege kostuk. manisadan zaferle donuyorduk.
kuzen, bir sonraki hafta maca beraber gitmek icin kaptandan soz almaya calisiyordu ama nafile. dialoga ben noktayi koydum, 15 dakika once ararsin alsancak'taysa gelmesi icin koluna girmen lazim, buralarda yoksa eyvallah der kapatir telefonu.

sabah kalkinca haberlere baktim, mac hakkinda son dakika gelismesi var mi diye. thiago babanesini kaybetmis. bizde babaneler kutsaldir.

bugun saat 13:20'de telefonum caldi. alsancak'tan dakika ve skor veririm bugun dedi, gulustuk. ilk yari telefonum calmadi. kahvalti icin evden cikmadan internetten baktim, yillarin kazmasi mehmet sen yazmis bize, acaba sus isareti yapti mi:)

dakikalar 60 civarinda telefonum caldi.
- alsancaktan dakika ve skor veriyorum, ordu 1- altay 1. kaptan sesindeki coskuyu gizleyemiyordu. aliriz evlat biz bu maci. thiago'muz yazmis golu.
telefonu kapattiktan sonra ri'yle karsilikli tezahuratlara daldik kahvaltiyi bolup. onu da altayli yaptim ya. doksanda bir tane daha atariz bu hafta da benden mutlusu yok dedim ri'ye.

saat 3 bucuga gelecek nerdeyse. gozum saatte, kulagim telefondaki go west'te. titresimi hissettim, hemen actim.

- alsancak'ta dakikalar 90. golun adi ali olmezzzzz.
geliyoruz evlat diye kapatti telefonu. sesi son derece coskulu, onu da zehirlemis tribun yillar sonra. kolay degil neler yasadi o kapalinin altinda, beni zehirleyen de ondan duydugum hikayelerdi zaten.




ri'yle starbucks'a gidene kadar altay yirtar - genc altay parcalar cektik. o kadar gaza geldikki yeni bir bestemiz bile var. 10 mayis'ta alsancak'ta soyleriz artik.

bu ay icerisinde kaptan'la ne zaman altay muhabbeti yapsak, cok kaptiriyorsun kendini evlat, bu takimdan birsey olmaz diyordu. iki kere kendini tutamadi, biri dogum gunu pastam, digeri de bugunku mac. mutlu oluyorum onunla ayni yola bas koydugumuzu hissettikce.



ozledigim altay iste sahalarda.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

sni cok seviyorum hep yanındayım hep yanımdasın ne yasadığımı basıma gelenleri bi senle paylasıorum herlde bu sene hem yırtcaz hem parcalıcaz